+Darth Vader Fever+

Baru2 ni tetibe kene demam darth vader pulak
Kalau korang sume nak taw,
si menatang Darth vader ni sgt seronok utk dimanapulate karakter dia
Mcm2 gamba LOL org buat gune ikon Darth Vader nih
Tapi yang penting die mmg style
Dari kostum die sebenanye aku tgk pun mcm pak lawak jek *kekekekekeke*
Kalo la aku pandai gila guna photoshop, mmg mcm2 dah aku buat guna gamba darth vader nih

SpaceBook D.V

Dulu mana layan sgt cite star wars
tapi tetibe minat pulak dgn si D.V nih
Bagi aku, muka dia(costum) mmg sesuai utk digelakkan..hahahak
aku pon tataw nape tapi tgk lme2 kelaka pulak mamat nih


Nuka Cola??hahahahaha

oh ye, star troopers pun amat style
aku sanagt minat dgn kostum dia
Terutamanye dgn helmet die
koooollll abesssssssss
Kalau la helmet die ni ade jual kat kedai beskal,
lme dah aku beli
pakai helmet ni bawak Mr. Warta!


Stylo abes kan helmet die????? :D

Butthurt gila bila tengok ada org guna ikon D.V utk merendahkan agama lain..ish ish ish
*Gambar tidak disertakan*

Sebenanye byk lagi gamba si D.V yg stailo...and nah,one of the band cover album being polluted by this black mamba! :D

Ok ni sangat style!bahahahahaha...kalo korang perasan,ni adelah gamba cover album Pink Floyd "The Dark side of the Moon"
tapi dah diubah jadi kepala si D.V kakakakakakakaakka

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+