Mana kau wahai Bigsby!

Hari ni dah masuk hari kedua aku mencari mende alah nih

Bigsby B7 or B5


susah pulak rupenye nak mencari menatang nih..aku ingat sume tempat ade spare
Merate dah aku email
Last aku e-mail malam tadi si Deadeyeguitars
Baru tadi die reply cakap tade jual bende nih

wahhhhhh..aku mao mende inih..sob3
Kalo pasang dkt les paul aku mmg mantep lagi sodep
Skang aku punye Les Paul tremolo standard saje
Bile dah pasang vibrato tailpiece nih mmg sgt2 cantik
And yang paling penting
Bunyik floydrose (whammy effect) dapat buat and one more,
bile dapat combine effect dgn wah pedal memang manteppp!
blogger-emoticon.blogspot.com

Masalahnye, Bigsby oversea punya barang..sape ade amik dkt melesia ni aku pon tak taw lah
Tapi yang pasti bende ni mmg ade cume tak jumpe je
Kalo gitar custom,signature,limited,prestige sume ade kat malaysia takkan la bende nih takde

AKU MAHU BONDO ALAH INI LAH!!!!!!!!!!!

*Angan2 bile Les Paul aku dah pasang Bigsby*



Feewitt!seksi gila!!!!!
blogger-emoticon.blogspot.com




1 comments:

Iz Moe said...

kau tau mana nak beli B5 tremolo x bro?

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+