Korg AX3000G vs. Boss ME-70

Hah, saye sangat meminati pedal multi-effect yek
hihihihih
Baru2 ni jumpe multi-effect Korg AX3000G
woaaaaa
blogger-emoticon.blogspot.com
Sangat kagum dan ragum dan begum dan segum dan legum
pa tah aku ngarut
Sempat gak ushar2 kat you tube aritu mmg style sbb die byk bunyi space rock
Mcm MUSE pewiitt pewittt
Tapi setiap barang pun takkan dapat achieve perfect system punye la kan
acecececece..bunyik mcm thermodynamics plak
Tapi dulu dok ushar Boss ME-70
kekekekekeke..tapi mcm biase
barang2 boss memang mahal
Oh ye, aritu anta e-mail dkt JL Guitar tanye harge Korg AX3000G tu
Die bagi aku RM680.00 jek
Fulamakkkkkkk!!!!!!
blogger-emoticon.blogspot.com

Memang nak angkat jek rasenye..hehehe
Tapi yang mane satu??
\

Hah, belah kiri tu Boss-ME70 dan belah kanan tu Korg AX3000G
wah wah wah wah
Okeh ini pros dan cons die yek

-Korg AX3000G sangat rare bunyinye dan banyak main space rock & other genre yang rare compare to Boss ME-70 yang effectnye dtg dari stompbox boss itu sendiri (common)
-Boss ME-70 lagi user-friendly berbanding Korg AX3000G yang memang macam lahanat nak control!
-Seriously, Korg AX300G sangat susah nak control dan handle sebab korg suke buat produk yang mcm lahabau susa nak paham tapi Boss ME-70 sangat mudah untuk dihandle kalo tak pecaye pegi jela tgk stomboxes boss yang besepah2 kat kedai tu
-Boss ME-70 ni pulak harge mahal nak mati sebab Boss suke jual nama macam Sony tapi kadang2 kualiti macam sampah-sarap.

Memandangkan aku maw rare dan aku seorg Muser..pewiitt pewittt so aku lebih menjerumus utk pilih Korg AX3000G untuk aku walaupun susa maw handle die..hahahaha

So,kenala besabar nak dapat Korg AX3000G itu yek!
blogger-emoticon.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+