+Saya tak dapat kontrol macho kalau...+

Aku seorang manusie biase yang ade perasaan jugak.
Tapi kalau sape2 kenal aku tu taw la aku nih suke ketawe,suke buat bende retard n macam2 lagilah.
Ade someone cakap kadang-kadang aku ni kasar jugak..sori kdg2 kalau tga marah,emo atau yg sewaktu dgnnya memang akan jadi kasar..haihhh ~.~

Tapi i think i got something that hanya orang2 special yang tahu.
I can cry if i do care n sayang sangat2 dkt someone yang aku memang anggap special..hahaha
weird rite?atok tua can menangis liao kalau sayang seseorang sangat2..hehe
That's a strong proof that i'm a normal human being..hahaha
tapi kalo tyme lapa aku dapat makan megi yang sedap mmg nanges jgak lah!hak3

blogger-emoticon.blogspot.comHELL YEAHH!!!!!

1 comments:

BBP said...

(^__________________^,)

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+