+The Last Night As Foundation Students+

Tak sangka aku,cepat sangat masa berlalu...baru jer abeh final exam
for final semester foundation..
Ya Allah,serius masa sgt cpt bejalan
Ade dah membe aku yang akan fly..
paling awal next month...rindu siot diorang :(
baru jer setahon hidop sesame,gelak same2,njoy same2
sumpaa aku miss gile tyme tu..
tp hidop aku cmni la..mmg selalu terpisah dgn membe2 rapat
aliff fildza...dah nak pergi dah..mmg rapat ngan die
tetibe jer hilang dari aku...
aku pown xtaw smpai bile bnde nh jadi bnde cmni..
slalu org yg rapat ngan aku pergi
tp tulah yang kite panggil lumrah..
Malam khamis 9june 2010 kitorang dah tamat foundation uniten 09/10
Malam tu kitorang pergi maen futsal,g lpak mamak
gelak2..haha..pasni xtaw lagi ade ker tak cmtu
malam tu jugak la kitorang mandikan budak2 yg akan fly dgn tepung+telo..
padan muke ko nik dgn ikmal adian..haha
tp tula kenangan kite kat sini
ingatla sampai bile2
korang la yg menyinari hidop aku...
korang yang bergelar 'sahabat'



Trimas everbody!!!got very nice moments with you all :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+