+Itu baru lelaki....+

Apabila menemui jalan untuk mencapai ke kemuncak,
"Adakah ia merbahaya" dan "Bolehkah aku melakukannya" dah tak wujud lagi!!
Aku hanya perlu mendaki ke kemuncak itu
Sekurang-kurangnya lelaki yang mengajar aku tentang hidup bersifat begini
Jika bakat kau tak mencukupi
Tanyalah sesiapa sahaja yang mungkin dapat membantu kau menajamkan skil kau
Biar kotorkan tangan sendiri...
Biar ditinggalkan oleh orang yang kita cintai....
Matlamat kita tetap tak berubah....
Iaitu ingin sampai ke kemuncak!
Setiap lelaki harus mempunyai keinginan untuk mencapai kejayaan..
Kejayaan yang hanya boleh ditemui di kemuncak!
Bagaimana dengan mereka yang tiada sebarang kurniaan istimewa?
apa yang harus mereka buat?
Hanya orang yang tak putus asa sampai ke saat terakhir tahu jawapannya!
Ya,itulah pendapat aku
Aku nak sampai ke kemuncak dan rasa kejayaan tu..
ITU BARULAH LELAKI!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+