+Back To Rugby... >____< +

Petang tadi main ragbi....waaaaaa
sangat seronok...!!! >.<
Dah lame tak main ragbi...kalo kat alam shah dulu tiap2 petang main..
padahal tadi unitencup team aku lawan river plate..
aku bole dok rilek main ragbi kat blakang tu...
sori ya..aku jadi pengkhianat kejap tadi..haha
tak bole tahan bile tengok diorang main ragbi..tetibe jer aku pegi main sndirik dgn diorang..
syiok mmg la syiok...tapi...
at last injured gak aku...ayayayaya
kalo dah lame tak main pastu main balik mmg mcm2 bole jadi...
tulang belakang aku sakit balik tadi..pehhh..terbaekkk..
ringo lagi teruk tadi...tulang belakang jgak die injured..
luke lame kene sentap..mmg pedih la..tebaring teros die..haha
Ni kalo potato taw aku injured,msti die bebel tak henti2..aihhh..
"apeq ni sikit2 nak injured,haritu dh injured,bla,bla,bla,bla",,,,
mmg terok ak kene bebel..tahan jela..lgpun mmg best dgr pot bebel..haha
ble main tadi,teringat plak zaman maen ngan membe2 kat sas dlu..
main ptg2 ngan diorang..haha...rindu sehh ngkorang..
tapi tu sume dah belalu..main kat uniten la plak aku..
sok nak maen lagi..yehaa!

+Teringat tyme maen ragbi petang2 ngan membe2 kat sas dulu =) +

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+