+What happened to me....+



Apeq,ape sudah jadi kepada kamu ha?hahaha..
mencium jalanraya buat kali ke yg berapa ratus..aku pon dah tak berape ingat..
haiz..dh lame x xcident..last2 jadi superman gak aku..
ni la xcident paling tak teruk n tak serius bagi aku..siap ley gelak2 agy..kui2
malm kul 10.30...kat bangi..ape la naseb..
pe nak buat...lain kali;
-berhati hati di jalan raya
-jangan melintas seperti ayam
-junakan jejantas semasa melintas jalan
-gunakan pensel 2B sahaja
eh,pe aku ngarut nh?hehehe
bawak moto lok2..jgn laju2..ya,itulah pesanan menteri jalanraya muhamad safig kepada rakyat malaysia..hehehe
seb baek aku tak bawak moto malam tu..tapi yg teruknyer?aku gak...
sori la divider jalan..aku taw ko tak bersalah..tetibe ko kene langgar..hahaha
pe nak wat...memandu secare bahaya..kaki aku gak truk..tp seb baek luke jer..



-kaki yang tak bersalah menerima padah..haha..padan la muke saye ye..



-Darah aku besepah kat lantai..makin basuh makin banyak..sebab kulit aku kat lutut tu terkoyak..lame gak a darah nak stop..aduii :(

kepade rakan-rakanku..bawak moto berhati2 yer..haha.sayangi diri anda..kalo nak bwk laju2 pegi maen kat trek..tak pon ko jalan kaki jer la..kan senang..haihhh

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+