+A simple but memorable reunion....=P+



Joint Of Extremely Rare and Knowledgeable Sassians 0408 first reunion...kat rumah k.n sungai merab..haha..bagi aku even x brape ramai yg dtg tapi mmg memorable gile..jumpe kawan2 lame mmg sweet abeh...dpt borak same2 semula..aihh..mmg syiokk..sori beb..aku dtg lmbat skit..kul 8 baru aku betolak dari uniten..seb baek dekat jer sungai merab..n naseb baek aku tak sesat..haha..
syiok ah jumpe koraNg balik!!!!!!!!tapi perangai still x berubah agy,,,kui3..mmg simple reunion tapi syiok...xpe,nnti kite wat yg official nyer..hehe


-tu la mereke2 yg perangai x ubah2 tyme amik gamba..hahaha-


-let the good times roll..haha..x abeh2 ngan perangai masing2..drop sane drop sini..haha..kar still jadi bahan..aduii la korang..tapi tu la yg wat kite jadi mesra..haha

abeh jer reunion,aku,fer,gel,k.a,apel,anas,azam,syah,betik ngan yop g alamanda tgk muvie..haha..cdg nak tgk avatar tp dah abeh lak tiket..last2 tgk alvin n chipmunk..bole la tahan..hehe..kul 2.30 baru aku balik..bsk2 ni naek brickfields tarik shisha..tak dpt aku nak ikot..sori beb..aku dh r bwk moto..nak naek kl pastu turun pj pengsan aku beb..haha..
tapi pape pon mmg besh r reunion even simple jer kite wat..chaiyokk!!!
ingat,jangan lupe antare kite..ape yg kite dah lalui,ape yg dah kite rase,,yang pahit,yang manis n mcm2 lagi..kite tetap 'satu'! :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+