+Aktiviti malam krismas...+


krismas datang lagi tahun ni..haha
objektif aku krismas tahun ni?aku nak mintak santa penguin...ade lg
-gibson SG
-lancer GT
-PS3
-Roland amp
-Catalyzer merun
keh3..bankrap la ko santa..haha
tapi sebenarnye malam krismas haritu aku robin ngan alip ade buat cuti2 putrajaya..haha
aku nak g carik santa kat ptrajaya..pastu kalo jmpe aku nak tembak die..sbb die tak bagi aku hadiah..uhhhh!
kitorang betige memulekan prjalanan dari uniten start kul 2 pagi..
robin siap bawak SLR die agy..mmg bergambar sakan la kitorang..hehe
dlm keter dah start ambik gamba..
1st port mcm biase..jambatan seri wawasan..begambar cam beruk la kami disitu yek..
lgpon ramai lepak situ malam tu..sume couple jer *jealousnyer aku*
gerak pegi presint 2 pastu..melompat2 depan istana kehakiman..kueng3
cadang nak naek PWTC..tapi guard die dh tutup jalan plak..haih..
tyme nak balik tuh nampak lak polis..robin dgn selambernyer ajak tailing polis tuh..hahak
giler..giler..
akibat memblank yang agak lame..stesen seterusnyer 'DARUSSALAM'
bukan brunei yek..tapi hanyelah restoran darussalam..haha
aku tzk ngantuk langsung lak malam tuh..lgpon ade sumeone teman aku msg... :)
melepak jer la kat darussalam..
pning2 robin ajak balik..dlm kul 5 kot kitorg smpai uniten..
aku tros on9..internet mmg terbaek sbb rmai takde..upload speed 8.6mb.download 9.7mb
mmg terbaek..keh3..kul 6.30 pg baru aku tdo..
TAPI AKU TAK JUMPE SANTA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~WAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!



-aku bajet santa claus tersnagkut kat jambatan nh..hehehe :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+