+Ape yang aku cari...+

bangun pagi...mule la idop..
pegi kelas..
ngantuk tak pyh nak cerite la..
abis kelas,klua jap..
dduk2,lpak2,borak2...
abis,masok klas balek..
matahari dah terbenam baru nak balik..
life ape cmtu?
sape salah?
xde sape..sbb tu dh tugas aku..
kalo nak pikir pasal life,mmg fade sket la..
reflect future?
insyallah positif..
bende nh nak kene ngadap hari2..dah smart jer tesusun dlm life aku..
nak skip?
toksah mimpi..'destiny'..keh3
ape yg ak nmpak,aku nyer life mmg 'takbolelari' dari bende2 cmni..
byk lagi yg aku prasan..
maleh nak tulis..
dh tue..x larat
aku hepi beb..ade life cmni..
mmg aku cukup bersyukur..
'sebab aku dh nampak'
banyak nikmat yang allah bagi kat aku..
cukup banyak..
tapi aku jer yang x sedar2..
pe nak jadi la..hahaha
aku banyak 'mimpi'..
masalahnyer aku susah nak bangun..
aku sedar tapi malas gle nak kuar dari mimpi nh..aduhaii..
pe la nak jadi..
pape pown..mase depan jauh lagi..
paling penting..
"aku nak carik,ape yang aku nak carik"
apeQispeningkepaleritenow..hehehe

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © +Constant ApeQ+